Oferty i usługi


Szanowni Państwo - Stowarzyszenie oferuje pomoc w zakresie:

 

  • budowy stron internetowych i narzędzi przeznaczonych na strony (moduły sprzedaży, ankiety etc.),

  • realizacji transmisji internetowych wideo (telewizja internetowa), rejestracji i publikacja nagrań wizyjnych i audio (spotkania firmowe, imprezy integracyjne, konferencje itp.)

  • prowadzenia szkoleń za pomoc± narzędzi do e-learningu (transmisja wykładu, interakcja w trybie tekstowym z uczestnikami szkolenia),

  • organizowania szkoleń stacjonarnych, wsparcia merytorycznego w przygotowaniu szkoleń; zapewniamy udział w szkoleniach najwyższej klay specjalistów od ubezpieczeń,

  • organizowania konferencji, spotkań biznesowych, konsultacji z udziałem ekspertów,

  • tworzenia identyfikacji wizualnej firm - kompleksowej kreacja wizerunkowej, pocz±wszy od logotypu, poprzez papier firmowy, ulotki i broszury aż po gadżety reklamowe,

  • redakcji, przygotowania do druku, druku wszelkiego rodzaju wydawnictw;

  • serwisu fotograficznego (realizacja sesji fotograficznych indywidualnych, realizacja reportaży ze spotkań korporacyjnych itp.).



W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat wymienionych usług, prosimy o kontakt:
Marcin Kapiński - tel. 501 718 911501 718 911.




VSoft Insurance Broker

VSoft Insurance Broker – innowacyjny program dla brokerów

VSoft to firma informatyczna od 20 lat tworząca oprogramowanie dla branży finansowej. Rok temu zakończyliśmy prace nad programem całościowo wspierającym biura i kancelarie brokerskie w ich codziennym działaniu.

VSoft Insurance Broker, bo o nim mowa, powstawał w ścisłej współpracy z brokerami. Dlatego wiemy co jest najważniejsze w działalności brokerskiej i mogliśmy stworzyć program odpowiadający jej wymaganiom. Zresztą stale go rozwijamy korzystając z dalszej współpracy z biurami brokerskimi z całej Polski.

W wielkim skrócie z VSoft Insurance Broker:

  • zbudujesz program ubezpieczenia, wygenerujesz slip, sprawnie wyślesz zapytania, porównasz oferty i przygotujesz rekomendację,
  • pisząc maila ze swojej skrzynki od razu podepniesz go do szkody, slipu, czy polisy obsługiwanej w systemie,
  • zobaczysz klienta i wszystkie związane z nim informacje w przejrzystym widoku 360°,
  • a także zarejestrujesz polisę, rozliczysz kurtaż, obsłużysz szkodę, zaplanujesz spotkanie, stworzysz raporty i wiele innych z pomocą nowoczesnego, ergonomicznego narzędzia.

Zadbaliśmy także o intuicyjny i atrakcyjny graficznie interfejs, a program udostępniamy przez przeglądarkę internetową.  Oferujemy dwa modele wdrożeniowe, tradycyjny i usługowy.

Jak pisze Jacek Dymczak, dyrektor rozwoju obszaru ubezpieczeń w VSoft, w artykule dla Gazety Ubezpieczeniowej „Nowoczesny system IT dla brokera – dlaczego warto”, jest co najmniej 9 powodów by sięgnąć po VSoft Insurance Broker. Oto one:

  1. Uporządkowanie procesów
  2. Automatyzacja powtarzalnych czynności
  3. Lepsza organizacja pracy
  4. Zwiększenie jakości gromadzonych danych
  5. Sprawne generowanie raportów i statystyk
  6. Generowanie spójnych informacji
  7. Stworzenie dobrej bazy do dalszego rozwoju
  8. Poprawa jakości obsługi klienta
  9. Poprawa jakości współpracy z partnerami

 

Już dziś wypróbuj DEMO rozwiązania lub umów się na prezentację jego możliwości. Zapraszamy na www.vib.vsoft.pl 

 

 

===========================================

Materiał sponsorowany 



Praca - Progress Polska Kancelaria Brokerska - Warszawa

PROGRESS Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o.

Specjalista ds. ubezpieczeń majątkowych - Broker Ubezpieczeniowy

Warszawa/Pruszków, mazowieckie

Broker Ubezpieczeniowy Progress Polska Kancelaria Brokerska Sp. z o.o. poszukuje do pracy lub współpracy osób, które są specjalistami w dziedzinie ubezpieczeń majątkowych.

 

Zadania:

- Obsługa Klientów spółki w obszarze ubezpieczeń majątkowych

- Prowadzenie korespondencji i negocjacji z zakładami ubezpieczeń

- Tworzenie zapytań brokerskich

- Przygotowywanie analiz i opracowań

- Udział w spotkaniach z Klientami i ubezpieczycielami

 

Wymagania:

- Doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

- Mile widziana znajomość procedur brokerskich - zdany egzamin brokerski

- Doświadczenie w kompleksowej obsłudze przedsiębiorstw

- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych kontaktów z Klientami

- Miła prezencja, komunikatywność, dokładność

- Wykształcenie średnie lub wyższe

- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy

- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

- Chęć do ciągłego poszerzania wiedzy

- Prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

- Dużą samodzielność w realizacji zadań

- Korzystne warunki zatrudnienia lub współpracy, połączone z motywacyjnym systemem premiowym, do ustalenia indywidualnie

- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

- Pracę z sympatycznymi profesjonalistami

- Możliwość przystąpienia do ubezieczenia grupowego na życie oraz pakietu medycznego

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres magda@kancelaria-progress.pl

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 z 1997 r., poz.883)”.

 



Praca: Broker Mercer - Warszawa

 

Mercer is a global consulting leader in talent, health, retirement and investments. Mercer helps clients around the world advance the health, wealth and performance of their most vital asset – their people. Mercer's 20,000 employees are based in more than 40 countries. Mercer is a wholly owned subsidiary of Marsh & McLennan Companies (NYSE: MMC), a global team of professional services companies offering clients advice and solutions in the areas of risk, strategy and human capital.

 

 

Due to the team rapid expansion Mercer is seeking candidates for the following position based in the Warsaw:

 

BROKER

 

 

As a Broker you will have an opportunity to ensure high quality brokerage service for selected portfolio of Mercer's

corporate clients.

 

You will achieve the above by:

 

  • account and portfolio management,
  • agreeing scope of work with clients,
  • delivering brokerage work,
  • organising co-operation internally and with providers,
  • looking for and development of new business opportunities.

 

Qualifications

 

  • a professional with passed Insurance Broker exam,
  • business experience – minimum 3 years in employee benefits,
  • professional qualification in areas of: life insurance, health insurance, personal accident insurance as well as business travel insurance (experience in savings plans/ unit-linked insurance would be an advantage),
  • comprehensive technical understanding of insurance products and markets,
  • good command of business English,
  • excellent communication and interpersonal skills,
  • good relationship builder, both with clients and internally.

 

 

What we offer to our employees:

 

  • Work in a people-oriented team with dynamic colleagues and leaders who are committed to exceeding the high standards set by our clients and by ourselves;
  • Competitive salary based on employment contract;
  • Attractive benefits package (including private health care, sports card, life insurance, savings plan, lunch card, language courses);
  • A-class office building facilities.

 

 

Apply form:  https://mmc.taleo.net/careersection/2/jobdetail.ftl?job=WAR001FQ 

 

 

or send CV: barbara.szymus@marsh.com

 

Please include the following statement: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV przez pracodawcę oraz przetwarzania moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U z 2002 nr 101, poz. 926) ." 

 



Praca - AFG Broker - Warszawa - na 1/2 etatu lub cały

AFG BROKER

 

 

BROKER UBZPIECZENIOWY/ SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ 

 

Opis stanowiska:

  • obsługa aktualnych Klientów
  • współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi

(m.in. tworzenie zapytań ofertowych, negocjacje umów, wsparcie przy likwidacji szkód)

  • pozyskiwanie nowych Klientów w zakresie ubezpieczeń
  • praca na cały etatu lub w wymiarze 1/2 etatu

 

Wymagania:

  • zdany egzamin brokerski
  • min 2- letnie doświadczenie w obsłudze ubezpieczeń w firmie brokerskiej lub Towarzystwie Ubezpieczeniowym

(szeroki zakres wiedzy obejmujący rozmaite rodzaje ubezpieczeń)

  • biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów (oczekujemy od Kandydatów zdobywania nowych Klientów)
  • profesjonalizm oraz przywiązanie do dobrych praktyk (kodeks zawodowy)
  • duża kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole
  • odpowiedzialność za powierzone zadania/rzetelność
  • czynne prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji
  • wynagrodzenie składające się z części stałej oraz systemu prowizyjnego
  • pracę w przyjaznym, profesjonalnym zespole
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
  • podjęcie współpracy w oparciu o własną działalność lub ew. umowę o pracę
  • oferowana przez nas praca umożliwia elastyczne zarządzanie czasem (połączenie pracy w biurze z pracą z domu)

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojej aplikacji  oraz listu motywacyjnego na adres: afgbroker@afgbroker.pl

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Wydrych Insurance Brokers Sp. z o. o. z siedzibą w Nowy Dworze Mazowieckim, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

 



Praca - Alfa Strategy

Kancelaria Brokerska Alfa Strategy sp. z o. o. poszukuje kandydatów na stanowiska:

 

Broker ubezpieczeniowy – Specjalista ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa ( Ursynów –Pyry)


Zadania na tym stanowisku
•Poszerzanie portfela Spółki poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów     korporacyjnych
•Realizacja planów sprzedażowych
•Bieżące planowanie aktywności sprzedażowych i raportowanie osiąganych wyników
•Budowanie i rozwój relacji z klientami
•Prowadzenie negocjacji i opracowywanie rozwiązań produktów zgodnych z potrzebami klientów
•Monitorowanie lokalnego rynku ubezpieczeń

Wymagania
•Licencja brokera ubezpieczeniowego - zdany egzamin brokerski przed KNF,  w przypadku braku zdanego egzaminu 3 letnie doświadczenie w pracy w firmie brokerskiej przy pozyskiwaniu klientów korporacyjnych
•Doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i obsłudze klientów korporacyjnych
•Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami
•Bardzo dobra znajomość lokalnego rynku podmiotów gospodarczych
•Bardzo dobrze rozwinięte kompetencje sprzedażowe
•Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
•Nastawienie na realizację celów

Oferta
•Możliwość rozwoju zawodowego
•Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej oraz zmiennej (podstawa + premia uzależniona od rezultatów pracy)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich CV na adres praca@alfastrategy.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

 

 

 

 

 

Asystent brokera ubezpieczeniowego

Zadania na tym stanowisku:
Obsługa klientów i komunikacja z zakładami ubezpieczeń w zakresie:

  • przygotowania dokumentacji i slipu brokerskiego pod nadzorem brokera
  • opracowanie analizy porównawczej ofert wraz z rekomendacją pod nadzorem brokera
  • obsługa polis klientów Spółki pod nadzorem brokera
  • stały kontakt z klientem i zakładami ubezpieczeń

Wymagania

  • Doświadczenie w pośrednictwie przy zawieraniu umów ubezpieczenia i obsłudze ubezpieczeń podmiotów gospodarczych.
  • Staż pracy: min. 2 lata jako Asystent Brokera Ubezpieczeniowego
  • Rozwinięta umiejętność komunikowania się i budowania relacji z klientami,
  • Umiejętność samodzielnego i efektywnego planowania pracy, ustalania priorytetów oraz pracy w sytuacji spiętrzenia zdarzeń.

 

 

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich CV na adres praca@alfastrategy.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

 

 

Specjalista d/s likwidacji szkód korporacyjnych

Miejsce pracy – Warszawa ( Ursynów –Pyry)

 

Zadania na tym stanowisku:

 

Opis stanowiska:

  • Nadzór nad likwidacja szkód za zakresu ubezpieczeń majątkowych oraz z ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie:

Zgłaszanie szkód do zakładu ubezpieczeń w imieniu klienta

Analiza szkód w odniesieniu do ochrony polisowej

Kompletowanie dokumentacji szkodowej

Korespondencja z klientami

Pilnowanie terminów na likwidacje szkody przez zakład ubezpieczeń

Analiza decyzji zakładu ubezpieczeń

Konstruowanie pism odwoławczych w przypadku negatywnych decyzji zakładu ubezpieczeń

 

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (preferowane kierunki: prawo, ubezpieczenia, ekonomia, administracja),
  • doświadczenie zawodowe w zakresie likwidacji szkód
  • znajomość i biegłe posługiwanie się pakietem MS Office
  • podstawowa znajomość procedur związanych z likwidacja szkód
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • samodzielność w działaniu
  • sprawne działanie pod presją czasu
  • wysoka motywacja wewnętrzna
  • zdolności komunikacyjne i wysoka kultura osobista

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich CV na adres praca@alfastrategy.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

 



Broker ubezpieczeniowy - współpraca z firmą brokerską

Broker ubezpieczeniowy, z ponad 15 letnim doświadczeniem na rynku oraz rozległą i zdywersyfikowaną bazą klientów (woj. mazowieckie) nawiąże współpracę z firmą brokerską.

Zainteresowanych proszę o kontakt: maria.broker.ub@wp.pl

Proszę  o umieszczenie w zgłoszeniach następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu  współpracy  zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)."



Broker ubezpieczeniowy - praca - Warszawa

Broker

 

Biuro brokerskie PROSPECTOR Grupa Konsultingowa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:

Broker ubezpieczeniowy

ze specjalizacją w ubezpieczeniach osobowych (zdrowotne i na życie)

 

Wymagania:

- wiedza na temat grupowych ubezpieczeń zdrowotnych i życiowych

- doświadczenie w przygotowywaniu i obsłudze programów grupowych

- zdany egzamin brokerski lub gotowość do zdania egzaminu w najbliższym czasie

- wyższe wykształcenie 

- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

- komunikatywność, dokładność, dobra organizacja pracy.

 

Oferujemy:

- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

- udział w licznych szkoleniach

- program prywatnej opieki medycznej.

 

Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres praca@prospector.com.pl

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 



Broker i asystent brokera - praca - Bydgoszcz

W związku z rozwojem Nobilis Broker Sp. z o.o. poszukujemy kandydatów na
stanowiska:

- Asystent brokera

- Broker ubezpieczeniowy

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Asystent Brokera - pełen etat

Broker ubezpieczeniowy - pełen etat

Wymagania:


· Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie: prawnicze, ekonomiczne, ubezpieczeniowe),
· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość drugiego języka obcego),
· Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
· Dyspozycyjność,
· Prawo jazdy kategorii B,
· Cechy osobowościowe: samodzielność, odpowiedzialność.


Oferujemy:



· Karierę w rozwijającej się firmie,
· Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
· Przyjazną atmosferę pracy,
· Zdobycie doświadczenia w zakresie pracy brokera ubezpieczeniowego,
· Pracę przy projektach dla największych polskich Przedsiębiorstw.

Prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem oraz listem motywacyjnym.

Dokument należy przesyłać na adres: biuro@nobilisbroker.pl do dnia 26 października 2015 r.


Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

 



Broker - praca - Toruń

 Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. 


Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 

Broker

 

Praca Stała

Miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: POL10494/042/JAA

 

Opis stanowiska:

·         Organizacja spotkań handlowych i prezentowanie ofert,

·         Realizacja planów sprzedażowych,

·         Pozyskiwanie nowych Klientów,

·         Utrzymywanie i rozwój relacji z Klientami,

·         Monitorowanie potrzeb rynku,

·         Raportowanie wyników pracy,

·         Przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w firmie,

·         Obsługa administracyjna procesów,

·         Dbanie o dobre imię i wizerunek firmy,

·         Stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji,

Wymagania:

·         Wykształcenie wyższe,

·         Doświadczenie na podobnym stanowisku (w firmie ubezpieczeniowej będzie atutem),

·         Znajomość lokalnego rynku ubezpieczeń,

·         Prawo jazdy kat. B,

·         Umiejętności negocjacyjne, wysoka kultura osobista i odporność na stres,

·         Umiejętności interpersonalne umożliwiające budowanie trwałych relacji biznesowych,

·         Zdecydowanie w działaniu i orientacja na cele,

Oferta:

·         Interesująca, pełna wyzwań praca w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,

·         Atrakcyjny system wynagrodzeń, częściowo uzależniony od osiąganych wyników,

·         Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę,

·         Rozwój zawodowy w oparciu o profesjonalny system szkoleń.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: torun.warszawska@manpower.pl

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."


Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.

 



Broker - praca - Toruń

 Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. 


Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 

Broker

 

Praca Stała

Miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: POL10494/042/JAA

 

Opis stanowiska:

·         Organizacja spotkań handlowych i prezentowanie ofert,

·         Realizacja planów sprzedażowych,

·         Pozyskiwanie nowych Klientów,

·         Utrzymywanie i rozwój relacji z Klientami,

·         Monitorowanie potrzeb rynku,

·         Raportowanie wyników pracy,

·         Przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w firmie,

·         Obsługa administracyjna procesów,

·         Dbanie o dobre imię i wizerunek firmy,

·         Stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji,

Wymagania:

·         Wykształcenie wyższe,

·         Doświadczenie na podobnym stanowisku (w firmie ubezpieczeniowej będzie atutem),

·         Znajomość lokalnego rynku ubezpieczeń,

·         Prawo jazdy kat. B,

·         Umiejętności negocjacyjne, wysoka kultura osobista i odporność na stres,

·         Umiejętności interpersonalne umożliwiające budowanie trwałych relacji biznesowych,

·         Zdecydowanie w działaniu i orientacja na cele,

Oferta:

·         Interesująca, pełna wyzwań praca w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,

·         Atrakcyjny system wynagrodzeń, częściowo uzależniony od osiąganych wyników,

·         Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę,

·         Rozwój zawodowy w oparciu o profesjonalny system szkoleń.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: torun.warszawska@manpower.pl

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."


Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.

 



Benefit Solution Sp. z o.o. poszukuje brokera ubezpieczeniowego

Benefit Solution Sp. z o.o.- broker ubezpieczeniowy z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko  

Brokera ubezpieczeniowego 

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami,
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe,
    • w przypadku braku doświadczenia zawodowego absolwent szkoły wyższej
  • rozwinięte umiejętności w zakresie analizowania i raportowania danych,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • dokładność i skrupulatność,
  • gotowość do pogłębiania wiedzy,
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów biznesowych,
  • komunikatywność, elastyczność i samodzielność,
  • znajomość MS Office,
  • zdany egzamin KNF na Brokera Ubezpieczeniowego
    • w przypadku absolwenta, silna motywacja do nauki/szkoleń i zdania egzaminu
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • dobra znajomość języka angielskiego
    • znajomość prawa zamówień publicznych

Zakres zadań:

  • profesjonalna i kompleksowa współpraca z Klientami,
  • opracowywanie analiz i ofert wraz z rekomendacjami,
  • budowanie i wzmacnianie wizerunku firmy,
  • przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji ubezpieczeniowej
  • obsługa administracyjna i techniczna Klientów

Szukamy

  • profesjonalnej i sumiennej osoby, która wzmocni w Spółce kompetencje w zakresie sprzedażowym i obsługowym
  • osoby otwartej i gotowej rozwijać swoje umiejętności w zakresie ubezpieczeń

Oferujemy

  • pracę w firmie posiadającej stabilną pozycję w dynamicznie rozwijającej się branży,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • precyzyjna ścieżkę rozwoju oraz aktywny udział w rozwoju firmy,
  • specjalistyczne szkolenia oraz udział w konferencjach i sympozjach ubezpieczeniowych.

 

Kontakt: praca@b-solution.pl

 

Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)."

 



Broker - Doradca ds sprzedaży

Supra Brokers Sp. z o.o. wiodący broker ubezpieczeniowy na rynku polskim  w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje ambitnego, doświadczonego, energicznego i nastawionego na sukces kandydata  na nowe stanowisko we Wrocławiu, Opolu, Krakowie, Rzeszowie i okolicach :

 

 BROKER- DORADCA DS. SPRZEDAŻY

 


ZADANIA

  • obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów
  • odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
  • zapewnienie właściwej jakości sprzedaży
  • bieżące raportowanie prowadzonych działań i osiąganych wyników


WYMAGANIA

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość rynku ubezpieczeniowego
  • mile widziane doświadczenie w grupowych ubezpieczeniach na życie
  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne
  • rozwinięte umiejętności w zakresie analizowania i raportowania danych
  • prawo jazdy kat. B


OFERUJEMY

  • samochód służbowy
  • wynagrodzenie stałe plus prowizja za osiągnięte wyniki
  • pakiet szkoleń
  • możliwość awansu


CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym prosimy o nadsyłanie na adres:

rekrutacja@suprabrokers.pl z dopiskiem – Broker

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883). 

 

 



Specjalista ds. nadzoru szkodowego - Warszawa

Kancelaria brokerska Alfa Strategy Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. nadzoru szkodowego.

 

Zakres obowiązków:

Zakres obowiązków obejmować będzie prowadzenie kompleksowego nadzoru szkodowego nad postępowaniami likwidacyjnymi klientów firmy w zakresie ryzyk majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, ryzyk komunikacyjnych i transportowych (OCP, OCS, Cargo), a w szczególności:

-              przyjmowanie zgłoszeń o szkodach, roszczeniach i zdarzeniach szkodowych            przesyłanych przez klientów firmy;

-              zgłaszanie szkód, roszczeń oraz informacji o zdarzeniach szkodowych do zakładów             ubezpieczeń;

-              weryfikacja dokumentów i informacji uzyskanych w trakcie postępowań likwidacyjnych;

-              współpraca z likwidatorami zakładów ubezpieczeń, rzeczoznawcami oraz innymi                podmiotami zaangażowanymi w proces likwidacji szkody;

-              rejestracja informacji w wewnętrznym systemie informatycznym firmy;

-              prowadzenie dokumentacji w sprawach szkodowych;

-              prowadzenie korespondencji z zakładami ubezpieczeń oraz klientami firmy

-              sporządzanie odwołań od decyzji;

-              sporządzanie raportów szkodowych;

-              raportowanie do przełożonych.

 

Wymagania:

Poszukujemy kandydatów, którzy będą mogli wykazać się następującymi cechami:

-              doświadczenie i wiedza w zakresie procedur likwidacyjnych nabyte we wcześniejszej         pracy w zakładzie ubezpieczeń bądź kancelarii brokerskiej;

-              dobra znajomość przepisów prawa w zakresie odpowiedzialności cywilnej oraz prawa                 transportowego;

-              wiedza w zakresie ryzyk ubezpieczeniowych;

-              dobra organizacja pracy;

-              komunikatywność.

Dodatkowymi atutami będą posiadanie wykształcenia prawniczego oraz zdany egzamin brokerski.

 

Miejsce i  czas pracy:

Warszawa, pełen etat, forma zatrudnienia do negocjacji

 

Oferujemy:

Praca na samodzielnym stanowisku;

Stabilne warunki płacy;

Szkolenia zawodowe;

Wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi ryzyk ubezpieczeniowych.

 

Oferty obejmujące CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy nadsyłać na adres: praca@alfastrategy.pl. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacyjnego zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.

 



Broker ubezpieczeniowy - Compendium Broker

„COMPENDIUM BROKER SP. Z O.O poszukuje osób na stanowisko: Broker ubezpieczeniowy

Charakter pracy: kompleksowa obsługa Klientów firmy – w zakresie kompetencji brokera ubezpieczeniowego, brak obowiązków/planów sprzedażowych

Miejsce pracy:  KRAKÓW

Wymagania:

- wykształcenie wyższe, zdany egzamin brokerski

- minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku brokera ubezpieczeniowego

- wszechstronna wiedza z zakresu ubezpieczeń, chęć poszerzania wiedzy, otwartość na nowe wyzwania

- mile widziane doświadczenie w zakresie likwidacji szkód

- wysoka kultura osobista

- dobra organizacja pracy

Oferujemy:

- umowę o pracę

- udział w szkoleniach

- możliwość przystąpienia do programu prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego

- elastyczne podejście do godzin pracy – możliwość dostosowania do aktualnej sytuacji życiowej pracownika

 Aplikacje, zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres: mariusz@mariusz.malopolska.pl

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 923 z późn. zm.”

Zastrzegamy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami spośród tych, które nadeślą swoje aplikacje.”

 



Kierownik Zespołu Ubezpieczeń Technicznych InterRisk

 Opis stanowiska:

  • rozwój i zarządzanie portfelem ubezpieczeń technicznych firmy
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami i brokerami
  • doskonalenie merytoryczne zespołu terenowych underwriterów

Wymagania:

  •  wykształcenie wyższe techniczne
  • minimum 5 letnie  doświadczenie w zakresie underwritingu ubezpieczeń budowlano-montażowych, maszyn budowlanych, maszyn od uszkodzeń
  • znajomość języka angielskiego
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjny system motywacji
  • możliwość awansu zawodowego.

Prosimy o przesyłanie na adres biuro@interrisk.pl CV z klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez InterRisk TU SA Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie.”



Broker ubezpieczeniowy

InSense Broker Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko: Broker ubezpieczeniowy

Specjalizacja: Ubezpieczenia majątkowe

Charakter pracy: Sprzedawca (pozyskiwanie nowych klientów)

Miejsce pracy:  Teren Polski (dowolne)

Opis stanowiska:

- Pozyskiwanie nowych klientów

- Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami

- Przedstawianie klientom ofert/rekomendacji opracowanych przez Biuro

- Bieżąca obsługa bezpośrednia klientów

Wymagania:

- Minimum roczne doświadczenie zawodowe

- Wysoka kultura osobista

- Łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych

- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

- Pracę w zespole specjalistów z wieloletnim doświadczeniem

- Możliwość rozwoju

- Udział w szkoleniach

- Możliwość przystąpienia do programu prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego

- Miłą atmosferę pracy

 

Aplikacje, zawierające CV i List Motywacyjny prosimy przesłać na adres: e.starczynska@insensebroker.pl

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 923 z późn. zm.”

 



Broker ubezpieczeniowy

InSense Broker Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko: Broker ubezpieczeniowy

Specjalizacja: Ubezpieczenia na życie

Charakter pracy: Obsługa ubezpieczeń na życie/pozyskiwanie nowych klientów

Miejsce pracy:  Łódź/województwo łódzkie

Opis stanowiska:

- Pełna obsługa ubezpieczeń na życie (opracowywanie programów/zapytań/wniosków/rekomendacji)

- Negocjacje z Ubezpieczycielami

- Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami

- Pozyskiwanie nowych klientów

Wymagania:

- Minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie ubezpieczeń na życie

- Zdany egzamin brokerski

- Szeroka wiedza w zakresie ubezpieczeń na życie

- Wysoka kultura osobista

- Łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych

- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

- Pracę w zespole specjalistów z wieloletnim doświadczeniem

- Możliwość rozwoju

- Udział w szkoleniach

- Możliwość przystąpienia do programu prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego

- Miłą atmosferę pracy

 

Aplikacje, zawierające CV i List Motywacyjny prosimy przesłać na adres: e.starczynska@insensebroker.pl

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 923 z późn. zm.”

 



Przedstawiciel handlowy

14-03-2014

W związku z dynamicznym rozwojem Spółki, Kancelaria Brokerska Enterprise Risk Management poszukuje Przedstawicieli handlowych z terenu całej Polski. Doświadczenie w zakresie ubezpieczeń nie jest konieczne. Zapraszamy do współpracy osoby kreatywne oraz  aktywne w każdym obszarze kontaktów biznesowych.

Dane kontaktowe - email: sekretariat@kaberm.pl bądź numer telefonu 728 835 435.

 



Asystent brokera

 

Kancelaria Prawniczo-Brokerska Adversum, ogólnopolska firma wspierająca klientów w relacjach z ubezpieczycielami, poprzez reprezentowanie poszkodowanych w dochodzeniu należnych im świadczeń i odszkodowań oraz przygotowywanie indywidualnych programów ubezpieczeń, poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

Asystent brokera

Region: mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

OPIS STANOWISKA

  • czynności pomocnicze i przygotowywanie dokumentacji dla obsługi klientów brokerskich pod nadzorem brokera (w przypadku osób bez zdanego egzaminu brokerskiego w KNF)
  • kompleksowa obsługa klientów brokerskich (w przypadku osób, ze zdanym egzaminem brokerskim)

 

WYMAGANIA 

  • Wysoka kultura osobista
  • Niekaralność
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie zawodowe (min. 2 lata pracy u brokera ubezpieczeniowego lub przy obsłudze ubezpieczeń korporacyjnych)
  • Zdany egzamin brokerski przed KNF (mile widziany)
  • Prawo jazdy kat. B (mile widziane)
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Ambicja, chęć ciągłego rozwoju

 

OFERUJEMY 

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • elastyczne warunki zatrudnienia
  • poufność przy procesie rekrutacji
  • możliwość awansu i rozwoju zawodowego

 

Zainteresowanych prosimy  o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) na adres biuro@adversum.pl 

 

 

Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie  z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997r. (Dz. U nr 133, poz. 883)”

 



Senior Account Manager w Departamencie Leasingu

Aon jest firmą znajdującą się na liście Fortune 500 jako światowy lider w zarządzaniu ryzykiem, sprzedaży ubezpieczeń, reasekuracji i działalności brokerskiej.

 

Aktualnie nasz zespół w Warszawie poszukuje managera na stanowisko

Senior Account Manager (Opiekun Kluczowego Klienta)

w Departamencie Leasingu

 

Obowiązki:

  • Aktywne zarządzanie portfelem Klienta (firmy leasingowej)
  • Współpraca z ZU (negocjacje i wdrażanie nowych produktów)
  • Poszukiwanie nowych Klientów branży leasingowej i CFM
  • Strategiczne doradztwo i budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Koordynacja projektów wewnętrznych
  • Odpowiedzialność za realizację celów budżetowych

 

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakładzie ubezpieczeń lub u brokera
  • Znajomość branży leasingowej
  • Doświadczenie we współpracy B2B
  • Wykształcenie wyższe i zdany egzamin brokerski
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
  • Komunikatywność, elastyczność i samodzielność
  • Pozytywne myślenie i nastawienie na rozwiązywanie problemów

 

Nasza oferta:

  • Praca w przyjaznym, profesjonalnym i dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • Współpraca z dużymi i wymagającymi Klientami
  • Możliwość stabilnego rozwoju zawodowego

 

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny w języku polskim i angielskim) wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883) prosimy przesyłać do dnia 6 września 2013 na adres:  praca@aon.pl  , w tytule maila proszę podać nazwę stanowiska.

 



Broker ubezpieczeniowy

PROSPECTOR Grupa Konsultingowa Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko brokera ubezpieczeniowego

Miejsce pracy: Warszawa

Specjalizacja: ubezpieczenia majątkowe

Opis stanowiska:
- opracowywanie programów ubezpieczenia
- przygotowywania zapytań ofertowych i negocjacje z ubezpieczycielami
- opracowywanie porównań ofert ubezpieczenia i rekomendacji dla klientów
- bieżąca obsługa klientów

Wymagania:
- minimum trzyletnie doświadczenie w obsłudze brokerskiej firm 
- zdany egzamin brokerski
- dobra znajomość pakietu MS Office
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
- dokładność
- bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- udział w licznych szkoleniach
- program prywatnej opieki medycznej

Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny, prosimy przesłać na adres praca@prospector.com.pl Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.".
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.



Premium English

Firma: Premium English

Lokalizacja: Warszawa/ inne miasta
Właścicielka: Małgorzata Kulik
Obecność na rynku: 3 lata
Działalność: Specjalistyczne kursy języka angielskiego oraz tłumaczenia dla branży ubezpieczeń i reasekuracji
Oferta:
Kursy regularne organizowane w ciągu tygodnia pracy w Warszawie
Kursy całodzienne intensywne raz w miesiącu z dojazdem do klientów spoza Warszawy
Kursy całodzienne intensywne raz w miesiącu w Warszawie dla klientów dojeżdżających z innych miast.
Specjalistyczne tłumaczenia ustne i pisemne, na miejscu i wyjazdowe.

Zakres tematyczny kursów: Nauka języka angielskiego w kontekście problematyki brokersko – ubezpieczeniowej (szczegóły www.premium-english.pl/tematy lekcji)
Lista dotychczasowych klientów Branża brokerska:
Gras Savoye
Nordpartner
Nordpartner Re
Quantum Broker (w zakresie tłumaczeń)

Branża ubezpieczeniowa:
AXA Direct
Compensa
Generali
PZU
Aviva
Gothaer
Open Expert
Crawford Polska
Van Ameyde Polska ( w zakresie tłumaczeń)

Ceny: Ustalane indywidualnie
Kontakt: www.premium-english.pl
e-mail: office@premium-english.pl



Broker Ubezpieczeniowy

Rakowski-Kaglik Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o.
poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
Broker Ubezpieczeniowy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-przygotowywanie założeń programów Ubezpieczeniowych
-negocjowanie warunków ubezpieczeń z towarzystwami ubezpieczeniowymi -bieżącą obsługę ubezpieczeń

Wymagania:
-zdany egzamin brokerski
-wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów
-znajomość rynku ubezpieczeń
-bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
-poszukujemy osób odpowiedzialnych, rzetelnych, dobrze zorganizowanych i posiadających umiejętności pracy w zespole

Oferujemy:
-wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-pracę w młodym i dynamicznym zespole
-szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego

CV ze zdjęciem prosimy przesłać na adres: jlipska@rkb.pl z dopiskiem w tytule wiadomości "Broker Ubezpieczeniowy" Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych DZ. U. nr133poz.883)."



Broker ubezpieczeniowy

Alfa Strategy Sp. z o.o. kancelaria brokerska z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydatów na następujące stanowiska:
Broker ubezpieczeniowy
Miejsce pracy - Warszawa ( dzielnica Ursynów - Pyry)

Obowiązki:
- nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
- obsługa klientów oraz utrzymywanie stałego kontaktu z zakładami ubezpieczeń,
- prowadzenie negocjacji z zakładami ubezpieczeń,
- tworzenie analizy porównawczej ofert wraz z rekomendacją,
- obsługa polis (w pełnym zakresie: majątkowe, finansowe),

Wymagania:
- zdany egzamin brokerski
- min. 2 lata  doświadczenia na stanowisku Brokera Ubezpieczeniowego,
- umiejętność komunikowania się i budowania relacji z klientami,
- zdolności negocjacyjne,
- umiejętność samodzielnego i efektywnego planowania pracy, ustalania priorytetów,
- doskonała organizacja pracy
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość Prawa zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem,

Oferujemy:
- korzystne warunki pracy w stabilnej firmie
- premię uzależnioną od wyników
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

Aplikacje zawierające CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy nadsyłać na adres HYPERLINK "mailto:praca@alfastrategy.pl" praca@alfastrategy.pl Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997, Dz. U. nr 133.


Specjalista ds. ubezpieczeń osobowych
Miejsce pracy - Warszawa ( dzielnica Ursynów - Pyry)

Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze administracyjnej ubezpieczeń grupowych
- umiejętność samodzielnego i efektywnego planowania pracy
- doskonała organizacja pracy
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu


Oferujemy:
- korzystne warunki pracy w stabilnej firmie
- premię uzależnioną od wyników
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

Aplikacje zawierające CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy nadsyłać na adres HYPERLINK "mailto:praca@alfastrategy.pl" praca@alfastrategy.pl Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997, Dz. U. nr 133.



Dyrektor Sprzedaży / Broker Ubezpieczeniowy

Dla jednego z naszych Klientów, firmy z branży ubezpieczeniowej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Sprzedaży / Broker Ubezpieczeniowy
Nr Ref. DS/BU/W/06/2012
Warszawa


Obowiązki:
• obsługa klientów oraz utrzymywanie stałego kontaktu z zakładami ubezpieczeń,
• prowadzenie negocjacji z zakładami ubezpieczeń,
• tworzenie analizy porównawczej ofert wraz z rekomendacją,
• obsługa polis (w pełnym zakresie: majątkowe, komunikacyjne, życiowe, pakiety pracownicze dla firm),
• nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami,
• kierowanie kilkuosobowym zespołem,

Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• zdany egzamin brokerski KNF (KNUiFE),
• kilkuletnie doświadczenie na stanowisku menadżerskim w pośrednictwie przy zawieraniu umów ubezpieczenia i obsłudze ubezpieczeń podmiotów gospodarczych,
• min. 3 lata doświadczenia na stanowisku Brokera Ubezpieczeniowego,
• doświadczenie w kierowaniu zespołem,
• znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym,
• umiejętność komunikowania się i budowania relacji z klientami,
• zdolności negocjacyjne,
• umiejętność samodzielnego i efektywnego planowania pracy, ustalania priorytetów,
• znajomość prawa zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem,

Termin nadsyłania aplikacji: 30.06.2012
Aplikacje z uwzględnieniem numeru referencyjnego w tytule wiadomości, prosimy przesyłać
na adres: aplikacja@bcsystems.pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997, Dz. U. nr 133, poz. 883. Rejestr Agencji Zatrudnienia nr 5071



OBG FIDUTIA - oferta pracy dla brokera

OBG FIDUTIA jest brokerem ubezpieczeniowym prowadzącym działalność od 2-giej połowy lat 90. Firma specjalizuje się w ubezpieczeniach majątkowych i życiowych.

Opis stanowiska brokera ubezpieczeniowego:
- kompleksowa obsługa klientów biura
- budowanie długotrwałej relacji z klientami
- rozwijanie bazy klientów firmy
- negocjowanie warunków umów
- przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji dla klientów
- doradztwo w zakresie ubezpieczeń i zarządzania ryzykiem

Wymagania:
- zdany egzamin brokerski
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość procedur brokerskich
- umiejętność oceny ryzyka ubezpieczeniowego oraz zbudowania programu ubezpieczeniowego
- poszukujemy osób odpowiedzialnych, rzetelnych, dobrze zorganizowanych i posiadających umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:
- ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole
- korzystne warunki zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatkowa prowizja od nowych klientów
- możliwość rozwoju zawodowego

Forma kontaktu:
Aplikacje zawierające CV (aktualne zdjęcie) oraz klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@obgfidutia.pl



Marken Systemy Antywirusowe

 

 

 

Firma Marken Systemy Antywirusowe istnieje od 1999 roku i aktywnie działa w  branży bezpieczeństwa informatycznego na terenie całej Polski. Firma zajmuje się dystrybucją oraz wdrażaniem produktów związanych z najnowszymi technologiami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych.

Mając na względzie specyfikę działalności Brokerów, gdzie komunikacja z Klientem często odbywa się przez Internet i na znaczeniu zyskuje właściwa ochrona danych zawartych w korespondencji oraz fakt, że dane krytyczne takie jak: ewidencjonowanie polis wystawianych na rzecz klientów,  zarządzanie ratami i prowizjami, przechowywanie danych o szkodach -  są gromadzone zazwyczaj w komputerze i ich utrata może narazić Brokera na bardzo dotkliwą szkodę - dla Członków Stowarzyszenia została przygotowana atrakcyjna promocja na zakup pakietu bezpieczeństwa w wersji elektronicznej.

Roczna licencja wielokrotnie nagradzanego programu  BitDefender Internet Security 2012 w opcji na 3 stanowiska, dostępna w super cenie z 60 % rabatem! - za jedyne 51,60 zł netto! To tylko 17,20 zł netto za ochronę jednego stanowiska przez cały rok! Uwaga: Każdy podmiot może zakupić maksymalnie 3 pakiety trzy stanowiskowe. Oferujemy wydłużony czas na instalację programu nawet do 12 miesięcy. Tak więc nawet w przypadku posiadania obecnie innego, aktywnego oprogramowania - można zainstalować pakiet BitDefender Interent Security dopiero po jego wygaśnięciu - nie tracąc ani jednego dnia ochrony!

Ilość licencji objętych promocją: ograniczona.
Więcej szczegółów udziela opiekun projektu p. Marzena Krawczak pod adresem e-mail: marzena.k@marken.com.pl



Asystent Brokera/Broker

MGM Brokers Sp. z o.o. to ogólnopolska kancelaria brokerów ubezpieczeniowych.
Zespół MGM Brokers tworzą fachowcy z wieloletnim doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej - w tworzeniu programów ubezpieczeniowych, w zarządzaniu sprzedażą, w prowadzeniu ubezpieczeń międzynarodowych, w tworzeniu i modyfikacji produktów ubezpieczeniowych.
Aktualnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:

Asystent Brokera/Broker

Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
• pozyskiwanie nowych klientów oraz ich obsługa,
• doradztwo w zakresie oferowanych produktów,
• aktywna sprzedaż,
• ealizacja założonych planów sprzedażowych

Wymagania:
• Umiejętność aktywnej obsługi klienta
• Pełna dyspozycyjność
• Co najmniej roczne doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży
• Nastawienie na realizację założonych planów sprzedażowych
• Doskonała organizacja pracy
• Znajomość branży ubezpieczeniowej
• Pewność siebie, silne zorientowanie na klienta
• Wykształcenie średnie, preferowane wyższe
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
• Własna działalność gospodarcza

Oferujemy:
• Umowę agencyjną lub zlecenie
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Stabilną prace
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: centrala@mgmbrokers.pl z dopiskiem Asystent Brokera/Broker.



Specjalista w dziedzinie ubezpieczeń

Działająca na warszawskim rynku ubezpieczeniowym firma AFG Broker nawiąże współpracę ze specjalistą w dziedzinie ubezpieczeń majątkowych.

Od osoby z nami związanej wymagać będziemy zaangażowania, odpowiedzialności oraz działań ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych Klientów. Forma pracy zakłada około 1/2 - 3/4 etatu (w tym częściowo w biurze).

Wymagane:
• znajomość rynku ubezpieczeń
• dobra znajomość obsługi komputera
• komunikatywny język angielski będzie dodatkowym atutem

Zapewniamy miłą atmosferę pracy, bezstresowe środowisko, zarobki proporcjonalne do wkładu pracy (podstawa + prowizja od pozyskanych Klientów).

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: apuchalska@afgbroker.pl



Broker Ubezpieczeniowy

2011-09-05

KBS BROKERS Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko: Broker Ubezpieczeniowy
Miejsce pracy: Gdańsk
Region: pomorskie

Opis stanowiska:

  • zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę ubezpieczeń przedsiębiorstw.


Oczekujemy:

  • zaangażowania i skuteczności działania;
  • znajomości procedur brokerskich oraz zdanego egzaminu brokerskiego;
  • doświadczenia w pracy na stanowisku brokera lub podobnym;
  • minimum 3 letniego doświadczenia w branży ubezpieczeniowej, znajomości rynku;
  • umiejętności nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Klientami;
  • umiejętności negocjacyjnych;
  • wysokiej kultury osobistej;
  • dobrej organizacji pracy i dokładności.


Oferujemy:

  • pracę w rozwijającej się polskiej firmie działającej na rynku od blisko 10 lat;
  • dużą samodzielność w realizacji zadań;
  • umowę o pracę lub współpracę w oparciu o działalność gospodarczą- w zależności od preferencji kandydata;
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia (stałe i prowizyjne);
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • możliwość rozwoju i szybkiego awansu.


Aplikacje zawierające CV z aktualnym zdjęciem oraz klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz.U. Z 2002 r.,Nr 101, poz 923 ze zmianami), prosimy przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@kbsbrokers.pl.

Odpowiemy tylko na wybrane oferty.



Przedstawiciel Handlowy

2011-08-16

AKMA - BROKERS SP. Z O.O. (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice)

Poszukuje Przedstawicieli Handlowych na terenie całej Polski.
Zapraszamy do współpracy osoby energiczne, posiadające szeroki krąg kontaktów biznesowych. Doświadczenie w zakresie obsługi brokerskiej nie jest konieczne.
Chętnych prosimy o kontakt na adres e-mail: decostres@akmabrokers.com.pl,
bądź tel.: 32 353 59 48  wew. 142



Specjalista ds. ubezpieczeń

2011-07-19

EMI Broker Sp. z o.o. Broker ubezpieczeniowy z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydata na stanowisko: specjalisty ds. ubezpieczeń.

Wymagania:

  • zdany egzamin brokerski,
  • doświadczenie w ubezpieczeniach korporacyjnych (obsługa dużych i średnich podmiotów),
  • wyższe wykształcenie,
  • dobra znajomość obsługi komputera.


CV prosimy przesyłać na adres: s.sobolewski@emibroker.pl